Jechałem dziś tamtędy, fakt trzeba bylo postać ale podobnie w godzinach szczytu jest na innych lubelskich ulicach
|
|
A o czego zależy takie zjawisko, że często o podobnych porach w róże dni na niektórych ulicach korki są zdecydowanie innych rozmiarów? Może tu, też akurat tak się złożylo? Przed remontem również byly tu światła i takich prpblemów nie było
|
|
Nieprawda bo przed włączeniem świateł również bywały dni, że w godz szczytu naprawdę trudno było przejechać
|
|
Teraz przynajmniej można przejść przez przejście dla pieszych, wcześniej bywało to prawie niemożliwe
|
|
ile jeszcze lat / nowych sygnalizacji świetlnych trzeba zeby ludzie zrozumieli i urzędnicy że światła trzeba likwidować a nie montować. Ew. zwężać ulice, robić ronda a nie światła 200m światła i 0 wymagań co do myślenia ze strony kierowców.
|
|
Wskaźnik motoryzacji w Polsce w latach 80. wynosił ok. 100 samochodów na tysiąc mieszkańców, dziś jest to powyżej 500 na tysiąc mieszkańców. I macie odpowiedź. W dużych miastach nigdy nie zmniejszą się korki! Jedynym rozwiązaniem są autobusy i buspasyWczoraj było tyle samo światła wyłączone i nie było korków.Nadal twierdzisz że ilość samochodów jest winna czy światła i zarządzający ruchem tumany z ZDiM |
|
ile jeszcze lat / nowych sygnalizacji świetlnych trzeba zeby ludzie zrozumieli i urzędnicy że światła trzeba likwidować a nie montować. Ew. zwężać ulice, robić ronda a nie światła 200m światła i 0 wymagań co do myślenia ze strony kierowców.co to za nowa teoria aby zwężać uice? hah |
|
Jutro pewnie dostosują długość świateł do ruchu.
|
|
W Chinach z nadmiarem samochodów walczy się tak, że wprowadza się zakaz ruchu w dni parzyste miesiąca dla numerów nieparzystych i odwrotnie: zakaz ruchu numerów parzystych w dni nieparzyste. Tym sposobem liczba samochodów zmniejsza się znacząco. Trzeba jeździć na przemian. Raz autobusem, raz własnym samochodem. Dla wszystkich chętnych nie ma miejsca. Z parkowaniem to samo... i wszyscy mają 2 auta z nr parzystymi i nie... |
|
Wyłączcie te światła ...
|
|
Gdzie to jest k.... napisane że muszą tam być i w wielu innych miejscach światła. Przy Lubomerskiej/Leszcyńskiego też były pulsujące i urzędasy popsuli. Dlaczego światła są włączane tak późno no czego, przecież można to zrobić około 20-21.
|
|
A kiedy mieli je włączyć jak nie przed godziami szcztu, w mieście nie da się wszytskiego zaplanować często są to operacje na żywym organiźmie, ale spokojnie pacjent będzie żył, może nic się paniczom nie stało jeśli postali raz dłużej na światłach
|
|
dyrektor Pidek i ZDM do dymisji !
|
|
Tzw. organizacją ruchu drogowego w Lublinie zajmuje się (coraz gorzej ) Wydział Zarządzania Ruchem Drogowym i Mobilnością ul. Krochmalna 13i, 20-401 Lublin Telefon 81 466 29 50, Faks81 466 29 51 pod kierownictwem Pana Dariusza Działo. (BIP Miasta Lublin)
|
|
Tam pracują durnie amatorzy.
|
|
Tam pracują durnie amatorzy.a na forum widzę sami znawcy... |
|
Po co tam światła?? Po *** !!!
|
|
W du.pie niech se zdim światła zamontuje!!!
|
|
Po to ktoś wymyślił rondo żeby się jeździło szybciej i "poprawianie" tego światłami to czysta głupota.
|
|
Ktoś powinien się dobrze przyjrzeć funkcjonowania sygnalizacji w Lublinie ilości remontów i jaka kasa idzie na to z miasta . Bo efekty mizerne a koszty ogromne . Tak częstych zmian sygnalizatorów chyba niema nigdzie indziej.
|
Strona 5 z 6
Dodaj odpowiedź:
Przerwa techniczna ... ...
|